Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:25:53+01:00
1. Drezno
2. wilno
3.rzym
4. norymberga
5. paryż
6. kraków
7. pretoria

Hasło: Domeyka
6 4 6
2009-11-30T19:34:44+01:00
7.

a)schronisko "Nad Zaporą"
49[stopni] 37' 30'' N, 18[stopni] 54'30'' E

b)stacji kolejowej
49[stopni] 38' 20'' N, 18[stopni] 52' E

c)wzniesienia
49[stopni] 39' N, 18[stopni] 55' E

wynik nie są dokładne ale z dokładnością do 10'' nikt nie powinienm się przyczepić..
3 2 3