Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:28:19+01:00
36+44=80
80 osób było na filmie ,, Wesoły łoś''
36-x%
80-100%
80x=3600 /:80
x=45%
100%-45%=55%
Odpowiedź:
Osoby dorosłe stanowiły 45% widzów natomiast dzieci stanowiły 55%
2009-11-30T19:29:30+01:00
36 + 44 = 80
80------ 100%
36------ X
x= 3600/ 80= 45%- tyle stanowią dorośli
100%- 45%=55%
a 55% dzieci
2009-11-30T19:31:04+01:00
36 + 44 = 80(100 %)
36% l.80=36/100 x 80 = 45%
44%l80=44/100x80=55%