Zaznacz prawidłowe zakończenie zdania.
"wymiana gazowa zachodzi między.."
a)pęcherzykami a krwią w naczyniach włosowatych
b)środowiskiem zewnętrznym a jamą nosową
c)naczyniami krwionośnymi a oskrzelikami
d)nagłośnią a jamą nosową.

7. prawidłowe zakończenie zdania.
"powierzchnię wymiany gazowej zwiększają.."
a)oskrzeliki
b)pęcherzyki płucne
c)oskrzela
d)zatoki

17. Podaj nazwy substratów biorących udział w oddychaniu wewnątrzkomórkowym i wypisz obok ich oznaczenia literowe.

3

Odpowiedzi

2009-11-30T19:35:50+01:00
W pierwszym a tym zadaniu
a w gruim tez a
tak mysle
pozdr.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:48:57+01:00
2009-11-30T19:53:42+01:00
"wymiana gazowa zachodzi między.."
c)naczyniami krwionośnymi a oskrzelikami


7. c)oskrzela


2 2 2