Odpowiedzi

2009-11-30T19:46:15+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Nalezysz do takich grup spolecznych jak:
rodzina
uczniowie
naród
kibic(jezeli kibicujesz jakiejś druzynie)
osób z np brazowym kolorem wlosów
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:47:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Należysz do grupy społecznej
*małej-klasa,masz bezpośrednie stosunki z każdą osobą
*gr inkluzywna- koła/kluby zainteresowań na jakie możesz uczestniczyć
*gr ograniczona- klasa;kryteria wiek taki sam
*gr pierwotna-np przynależność do grupy rówieśniczej
gr. formalne- wspólny cel np ZHP,wolontariat szkolny,WOŚP
gr nieformalne- należenie do subkultur młodzieżowych
21 3 21
2009-11-30T19:49:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
To mi się wydaje już wszystko :)


Na pewno należysz do :


Grupy formalnej (szkoła)
Grupy nieformalnej ( grupa koleżeńska, kółka zainteresowań krąg znajomych,gangi, klany )
Grupy otwartej (zbiorowość koleżanek )
Grupy małej (szkolny zespół baletowy, rodzina, społeczność lokalna,grupa rówieśnicza)
Grupy dużej (religijność)
Grupy pierwotnej (rodzina,grupa rówieśnicza,krąg przyjaciół i najbliższych znajomych,sąsiedzi mający ze sobą bliskie kontakty)
Grupy wtórnej (szkoły)
21 4 21