Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:38:34+01:00
I Prawo Keplera

Każda planeta krąży po orbicie eliptycznej a Słońce znajduje się w jednym z ognisk elipsy.

II Prawo Keplera

Promień wodzący poprowadzony ze środka Słońca do środka planety zakreśla równe pola powierzchni w równych odstępach czasu.
III Prawo Keplera

Sześciany wielkich pół osi orbit jakichkolwiek dwóch planet mają się tak do siebie jak kwadraty ich okresów obiegu.

6 3 6
2009-11-30T19:48:01+01:00
Każda planeta krąży po orbicie eliptycznej a Słońce znajduje się w jednym z ognisk elipsy.
Promień wodzący poprowadzony ze środka Słońca do środka planety zakreśla równe pola powierzchni w równych odstępach czasu.
Sześciany wielkich pół osi orbit jakichkolwiek dwóch planet mają się tak do siebie jak kwadraty ich okresów obiegu.
2 2 2