Odpowiedzi

2009-05-28T22:33:05+02:00
Narysuj sobie trojkąt rownoboczny, weź cyrkiel i postaw nóżkę w jednym z werzchołków, ustaw dowolne rozstawienie i narysuj łuki na bokach, następnie postaw nóżkę w każdym z tych łuków i narysuj kolejne łuki mniej więcej w środku ramion z każdego boku(narysowanych łuków - pierwszych) w miejscu przecięcia narysuj prostą od wierzchołka i będą dwie połówki, no i tak samo z tymi dwoma ;]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-05-28T22:37:01+02:00
Skonstruuj trójkąt równoboczny
i z niego mamy kąt 60°
potem ten kat dzielimy na pół - dwusieczna kąt i potem znów każdą połówkę dzielimy na pół i tak mamy cztery równe części
4 3 4