Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:55:08+01:00
Obraz Matki Boskiej pod Krzyżem konającego Jezusa przedstawia Maryję u stóp Krzyża Pańskiego. Maryja opłakuje swojego Syna Jezusa Chrystusa. Nie wie, że przyczyni się to do odkupienia ludzi z niewoli grzechu. Oglądając ten obraz można poczuć wielki żal, ponieważ Jezus był niewinny i Maryja o tym wiedziała, jednak nic nie mogła na to poradzić, podać mu wody lub obetrzeć z krwi. Matma Boska na tym obrazie jest zrozpaczona, płacze, ubolewa nad Synem, jednocześnie bardzo cierpiąc. Obraz ten po dłuższym zastanowieniu wzywa do refleksji oraz zastanawiania się co by było bez tej tragicznej sceny.
1 5 1
2009-11-30T21:39:59+01:00
Ma formę bezpośredniej wypowiedzi Matki Boskiej użalającej się na swoją tragedię - śmierć Jezusa. Swoje cierpienia kieruje najpierw do wszystkich ludzi oglądających ukrzyżowanie Chrystusa, potem żali się umierające pana Jezusa
2009-11-30T23:30:08+01:00
Matka Boska niesamowicie Cierpiała - przeciez jej dziecko było katowane a ona na to patrzyła, to było dla niej niesamowicie bolesne