Odpowiedzi

2009-11-30T19:51:31+01:00
Mi sie wydaję że tak.
2,8+3,5=6,3
Odp. potrzeba bedzie 6 i 0,3 kartek papieru
2009-11-30T19:52:15+01:00
P= 2,8*3,5 podzielić przez 2
P=4,9m kwadratowych- tyle wynosi pole górnej części latawca, a jeżeli trzeba go okleić to chyba oznacza że okleić go całego wtedy trzeba to pole pomnożyć razy 2 czyli:
4,9*2=9,8m kwadratowych, chyba to tak bd! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:56:23+01:00
Pikusiowe ;] liczysz Pp deltoidu tj. Pp= 1/2 d1 *d2 Pp= 1/2 2,8 *3,5m Pp= 1/2 9,8 Pp= 4,9m kwadratowego