Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:53:33+01:00
270, 90, 0,03, 1,9, 150, 1,7, 0,05, 0,01, 0,5
1 1 1
2009-11-30T19:53:41+01:00
27 dm² =2700 cm²
9 cm² =900 mm²
3 m² = 0,000003 km²
19 mm² = 0,19 cm²
1500 mm² = 15 cm²
17 a = 1700 m²
0,5 a = 50 m²
0,1 ha = 10a
5 a = 0,05 ha
Jednostek kwadratowych NIE zamienia się tak jak zwykłych ...!
39 4 39
2009-11-30T19:56:24+01:00
27000000cm
90mm
0,3km
1,9cm
150cm
2 1 2