Odpowiedzi

2009-11-30T19:57:12+01:00
Średnica to jest 2*promień r
a obwód to 2πr=πd
gdzie d jest średnicą
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:08:32+01:00
Obwód koła=2razy pi(ok. 3,14) razy promień koła
Pole= pi razy promień do kwadratu
a taki sposób na obwód to dołóż nitkę na obwod tego okragłego przedmiotu a pozniej nitke przyłóż do linijki
3 4 3
2009-11-30T21:12:41+01:00
Obwód=2*promień*r
średnica+2 (pi)*r
1 5 1