Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:59:10+01:00
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że ZAKUPY STAJA SIĘ MILSZE.
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że LUDZIE SĄ POGODNIEJSI.
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że KLIMAT JEST WYJĄTKOWY.
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że LUDZIE SĄ POZYTYWNIE NASTAWIENI NA ZAKUPY.
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że LUDZIE KUPUJĄ WIĘCEJ PRODUKTÓW.

MAM NADZIEJE ZE CHOC TROCHE POMOGLAM ;)
1 5 1
2009-11-30T19:59:38+01:00
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że jestem głodny
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że nie mogę się powstrzymać od kupienia ciasteczka
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że zachowuje się nienormalnie
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że muszę pójść do sklepu
Przyjazna atmosfera w delikatesach centrum sprawia, że idę do domu
1 5 1