Odpowiedzi

2009-11-30T20:03:03+01:00
Tradycje przekazywane z pokolenia na pokolenie . Zazwyczaj starsi przekazują młodszym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:06:15+01:00
Tradycje rodzinne to np
-przekazywana rzecz z pokolenia na pokolenie
-specjalne uroczystości
-zabawy
-jedno wolne miejsce przy wigilijnym stole

Człowiek tradycji uczy się od swojej rodziny. Tradycje przekazywane są z pokolenia na pokolenie dzięki czemu te tradycje zostają w rodzinie.Dowiadujemy się o nich np od babci taty mamy