Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:07:20+01:00
2009-11-30T20:08:59+01:00
Pytanie jak podpisac boki trojkata? proste!

5-jedna przyprostokatna
12-druga przyprostokatna
13-przeciwprostokatna

pytanie czemu? widac to z twierdzenia pitagorasa (5kwadrat+12kwadrat=13kwadrat)

P=a*h/2
P=5*12/2 = 5*6=30cm

Pole tego trojkata wynosi 30 cm.
2009-11-30T20:09:38+01:00
P = a*b : 2
a=5 cm
b=12 cm

P= 5*12=60 cm ² : 2 = 30 cm 2.