Odpowiedzi

2009-11-30T20:12:08+01:00
P=1/2*d*d, P=50 cm2
50=1/2 *d*d
1/2*50=d*d
25=d*d
d=5 (cm)
2009-11-30T20:18:30+01:00
P=50cm(kwadratowych)
50cm(k)=a(kwadrat)
a=pierwiastek 50
a=25*2 (pod pierwiastkiem)
a=5 pierwiastek z 2

d=a pierwiastek z 2
d= 5 pierwiastków z 2 * pierwiastek z 2
d= 5*2
d=10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:23:46+01:00
P=50 cm²
P=a²
50=a²
a=√50

d=a√2 wzór na przekatną kwadratu
podstawiamy naszą wyliczoną długość boku

d=√50*√2
d=√100
d=10