Odpowiedzi

2009-11-30T20:14:15+01:00
128 zł - 100 %

3/4 kwoty przez 3 dni

3/4 * 128 = 96 <-- kwota wybrana w ciągu trzech dni

128 zł - 96 zł = 32 zł.

odp: zostało jej 32 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:16:06+01:00

3/4*128=96 - tyle wybrała I dnia
128-96=32 tyle zostało w skarbonce po pierwszym dniu
3/4*32=24- tyle wybrała II dnia
32-24=8 tyle zostało w skarbonce po drugim dniu
3/4*8=6 - tyle wybrała III dnia
8-6=2 tyle zostało w skarbonce po trzecim dniu