Ułóż własną modlitwę, w której podziękujesz Panu Bogu za Jego dobroć i hojność względem każdego człowieka. Proszę o szybką odpowiedź!! Z góry dzięki tylko 11 pkt. ale będę miała jeszcze dziś więcej zadań na temat religii wszystko w ćw. w załączniku!!

2

Odpowiedzi

2009-11-30T20:15:58+01:00
Panie Boże!Dziękuję ci za twoją dobroć i hojność.Dziękuję ci też za to że, czuwasz nademną i że mi pomagasz w trudnych sprawach.Dziękuję!Amen
145 4 145
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:32:56+01:00
Panie ! dziękuje ci za wszystko co robisz dla każdego człowieka na ziemi.Dziękuje ci ża mogę chodzić do szkoły i się uczyć żyć w pokoju i z rodzina. mam nadzieje że inne dzieci tez mogą odczuwać to samo.A jeśli nie to sparw aby tak było .
Amen
227 2 227
Dzięki mam na jutro :)
dobre mam z tego 6