Odpowiedzi

2009-11-30T20:18:13+01:00
A) TAK, bo 7cm<6cm+5cm
b) NIE, bo 6m=3,5m+2,5m
c)TAK, bo 70cm<0,7m+1cm
d)TAK, bo 0,01km<10m+10cm
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:22:34+01:00
A) powstanie z tych długości trójkąt, ponieważ zsumując po kolei te długości, np. 5+6=11 5+7=12 7+6=13

Suma dwóch boków nie może być mniejsza niż ten pozostała długość...nioe wiem czy zrozumiesz, ale przynajmniej mnie tak pani uczyła .;)

b) Nie
c) Tak
d) Tak;)
2 3 2