Dwaji studenci geografii,Janek i Adam, od kilku tygodni samotnie podróżują po Afryce zbierając materiał do prac magisterskich. W ostatnim czsie do rodziców jednego z nich dotarła kartka z Nairobi a do rodziców drugiego z Dakaru.

Oblicz różnicę czasu strefowego miedzy tymi miastami.
Dakaru - 14 stopniN, 17 stopni W
Nairobi- 1 stopień S, 36 stopni E !
Obliczenia:
...
Ustal miejsce wysłania przesyłki jeśli wiadomo, że Janek jako pierwszy obserwował wschód słońca. Janek wysyłał pocztę z... a Adam z....

Podaj w jakim kierunku udał się każdy z podrózików w dalszą część podróży , jeśli wiadomo że Janek 21 marca dotarł do Johanesburga a Adam do Chartum.

Podaj długośc trwania dnia w miejscowościach do których dotarli.

W miejscowościach w których przebywali dzień trwał........... godzin.

BŁAGAM O POMOC !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:53:17+01:00
MAM TO ROZWIĄZANE!!! CZYTAJ !! I USTAW MOJĄ ODP ZA NAJLEPSZĄ!!!!!! PLISSSSSSSS!!!!!!!
PAN TO SPRAWDZAŁ I MIAŁEM WSZYSTKO DOBRZE!!!!!!!!!!!!!!

Dakar (-1) UTC
Nairobi +1 UTC
Razem: 3h czasu strefowego

Janek wysłał przesyłkę pocztową z Nairobi, a Adam z Dakaru.
Janek udał się w kierunku południowo zachodnim. Adam wyruszył w kierunku wschodnim.
W miejscowości w których przebywali 21 marca dzień trwał 12 godzin.
5 5 5
2009-11-30T20:56:36+01:00
Dakar (-1) Utc
Nairobi +1 Utc
Razem: 3h czasu strefowego

janek wysłał przesyłkę pocztową z Nairobi, a Adam z Dakaru.
janek udał się w kierunku południowo zachodnim.adam wyruszył w kierunku wschodnim.
w miejscowości w których przebywali 21 marca dzień trwał 12 godzin.
5 1 5