Odpowiedzi

2009-11-30T20:13:09+01:00
Teatralny szept jest to taki że nikt cie nie słyszy tylko osoby siedzące obok ciebie.... żeby nie przeszkadzało to aktorom
48 2 48
2009-11-30T20:13:31+01:00
Teatralny szept jest to taki że nikt cie nie słyszy tylko osoby siedzące obok ciebie.... żeby nie przeszkadzało to aktorom..
44 2 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:16:21+01:00
Teatralny szept- szept nienaturalny, czyniony przesadnie tak by każdy go usłyszał
76 4 76