Odpowiedzi

2009-11-30T20:20:33+01:00
A)
rozwiazanie.

36:3=12 odp. jeden bok ma 12 dm.


b) podstawa wynosi 10 cm.



c) jedno ramię ma 18 cm.



mam nadzieje że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:23:18+01:00
Zad. 10
a) 12 decymetrów=120 cm
b)podstawa 10cm
c) 18cm

zad.5
1. trójkąt: górny KĄT 30 stopni
dolny 75 stopni
2. trójkąt górny 80 stopni dolny 50
3. trójkąt oba dolne 35 stopni
4. trójkąt: górny 50 reszta po 65
2009-11-30T20:38:59+01:00
Zadanie 10/77
a) 36 dm: 3= 12 dm
odp: bok trójkąta równobocznego ma długość 12 dm
b) 40 cm- 30cm= 10 cm
Odp:podstawa ma długość 10 cm
c) 50 cm - 14 cm= 36 cm
36cm : 2= 18 cm
Odp: ramię ma długość 18 cm.
Zadanie 5/76
Załącznik dołączony, proszę o dopisanie sobie stopni do liczb.