Odpowiedzi

2009-11-30T20:46:57+01:00
1.święto obchodzone w Polsce od 2004,
obchodzony jest 2 maja

2. hymn, np apele, uroczystości narodowe
flaga, np. w święta narodowe wywieszana na domach
godło, np. wisi w szkolnej klasie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:48:54+01:00
Dzień flagi - 2 maja
jest on od 2004 roku


uroczystkości szkolne
-żałoba narodowa
-święta państwowe
-święta ludowe
-święta kościelne
-wszelkiego rodzaju olipaidy , zawody, mecze