Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:22:38+01:00
1 Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest 2 maja
od roku 2004.

2

-uroczystkości szkolne
-żałoba narodowa
-święta państwowe
-święta ludowe
-święta kościelne
-wszelkiego rodzaju olipaidy , zawody, mecze
Najlepsza Odpowiedź!
  • Lyl
  • Rozwiązujący
2009-11-30T20:29:02+01:00
1. Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej - święto obchodzone w Polsce od 2004 roku, wprowadzone na postawie ustawy z dnia 20 lutego 2004 roku o zmianie ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej.

2.
-uroczystkości szkolne
-żałoba narodowa
-święta państwowe
-święta ludowe
-święta kościelne
-wszelkiego rodzaju olipaidy , zawody, mecze