Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:23:18+01:00
1 Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest 2 maja
od roku 2004.

2

-uroczystkości szkolne
-żałoba narodowa
-święta państwowe
-święta ludowe
-święta kościelne
-wszelkiego rodzaju olipaidy , zawody, mecze
2009-11-30T20:28:24+01:00
1)Dzień Flagi obchodzony jest 2 maja.Dzień ten obchodzony jest od 2004.
2)nie bardzo rozumiem to pytanie ale jesli chodzi o to kiedy wywieszamy flagi to wywieszamy je podczas świąt narodowych czyli:
3 maja- Konstytucja 3 maja
15 sierpnia-Święto Wojska Polskiego
11 listopada- Święto Niepodległości