Odpowiedzi

2009-11-30T20:20:31+01:00
1. 2 maja, 2004
2. uroczystosci narodowe typu obchodzenie rocznic 3 maja, 11 listopada oraz wybory, żałoba narodowa, w urzędach i instytucjach publicznych
1 5 1
2009-11-30T20:21:08+01:00
Jest On obchodzony 3 maja od 2004 roku.
Symobole narodowe wykorzystywane są przy różnych rodzaju uroczystościach narodowych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:22:26+01:00
Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej obchodzony jest 2 maja między innymi świętami: 1 maja – Świętem Pracy i 3 maja - Świętem Konstytucji 3 Maja. W latach Polski Ludowej właśnie w tym dniu zdejmowano po 1 maja flagi państwowe, aby nie były eksponowane w dniu zniesionego przez władze komunistyczne Święta Konstytucji 3 Maja.

W tym dniu w 1945 żołnierze polscy zawiesili biało-czerwony sztandar na kolumnie Siegessäule w Berlinie w trakcie zdobywania tego miasta.
Symbole narodowe wykorzystujemu miedzy innymi w zwiążku gdy mamy do czynienia z :
uroczystościami szkolnymi
-żałoba narodowa
-święta państwowe
-święta ludowe
-święta kościelne
-wszelkiego rodzaju olimpiady , zawody, mecz
1 5 1