Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:21:59+01:00
Jeśli 3-krotnie to mnożysz 3 przez 100% = 300%
300% - 100% = 200%

Odp. Nakład zwiększono o 200%.
1 1 1
2009-11-30T20:21:54+01:00
X-nakład gazetki
3-tyle razy zwiększono nakład
3x-taki mamy nakład
3x to 300% czyli o tyle procent zwiększono
1 1 1
2009-11-30T20:23:08+01:00
Nakład gazetki zwiększono o 300% czyli trzykrotnie.
Np. 3 x 5 = 15 i 300% x 5 = 15...
1 1 1