Odpowiedzi

2009-11-30T20:35:57+01:00
Demo ; ludzie majo prawo wyboru i wolność słowa

auto; obywatele mają wielbić wodza . brak wolności słowa

tot: obowiązuje 1 partia. kult wodza. jedność religijna. np komuna. brak wolnosci słowa
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:36:42+01:00
W ustroju demokratycznym ludzie mieli wieksze prawa niz w pozostałych ustrojach.W ustroju demokratycznym przedstawiciele sa wybierani w demokratycznych wyborach wladza jest w rekach ludu.w ustroju autorytarnym jest bezwzględne posłuszeństwo wobec władzy w. ustroju totalitarnym wladze dąża do podporządkowania sobie wszystkich obszarów zycia politycznego gospodarczego prywatnego.
10 4 10