Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:23:20+01:00
25% *16,2 = 1/4 *16.2 =4,05
Ptrapezu = 1/2 * 16,2 * 4,05 = 8,1 *4,05 = 32,805
2009-11-30T20:26:25+01:00
A- dłuższa podstawa
b- krótsza podstawa
a+b = 16,2 cm
h = 25% z 16,2 cm = (1/4)*16,2cm = 4,05 cm

P = ? - pole trapezu

P= [(a+b):2] *h
P = [16,2 cm :2 ]*4,05 cm
P = 8,1cm *4,05 cm
P = 32,805 cm²
2009-11-30T21:06:19+01:00
25% x 16,2 = 1/4 x 16.2 =4,05
Pole trapezu = 1/2 x 16,2 x 4,05 = 8,1 x 4,05 = 32,805