Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:26:02+01:00
P = a+b*h/2
P = a+b*6/2
P = 3+12*6/2
P = 15*6/2 = 90/2 = 45
P = 45 dm2

Jakoś w bani to obliczyłem :D ODRAZU MÓWIE MOGĘ SIĘ MYLIĆ. JEŻELI JEST ŹLE PROSZE TO ZAAKCEPTOWAĆ I NIE WYSYŁAĆ JAKOS SPAM :)
1 1 1
2009-11-30T20:26:45+01:00
P=(a+b)×h/2

b=4a

45=(a+4a)×6/2
45=30a/2
45=15a
a=3
b=3*4=12
1 1 1
2009-11-30T20:27:30+01:00
P=(a+b)×h/2

b=4a

45=(a+4a)×6/2
45=30a/2
45=15a
a=3
b=3*4=12