Odpowiedzi

2009-11-30T20:26:57+01:00
W Polsce powinna być stosowana kara śmierci za poważne przestępstwa np zabójstwo umyślne. Morderca trafia do więzienia gdzie żyje z podatków , ma dach nad głową i jeden posiłek dziennie. Więc jeśli zabił to czy powinien żerować na podatnikach?
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:31:54+01:00
Uważam że jest to dobry wybór. Kara śmierci powinna być zniesiona także w wielu innych krajach których jeszcze jest.
Żaden człowiek nie zasługuje na coś takiego nawet taki który popełnił straszną zbrodnię. Śmierć za śmierć to nie jest prawdziwa kara, ale myślę że sądy i więzienia chociaż w małym stopniu oddają to co zrobił tamten człowiek. Pomyślmy też o katach, którzy muszą zabijać tych ludzi. Czy oni chcą zabić ? Dla kogo to naprawdę jest kara? I czy robiąc takie rzeczy nie postępujemy jak wojenni przestępcy? Spróbujmy sami odpowiedzieć.
Mam nadzieje że władzę w innych państwach przejrzą na oczy i zobaczą prawdziwe oblicze kar śmierci.



Mam nadzieje że choć trochę pomogłam ;)
5 4 5