Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:28:41+01:00
* wprowadzenie urządzeń oczyszczających – filtrów,
* stosowanie technologii przyjaznych środowisku,
* stosowanie benzyny bezołowiowej i katalizatorów w pojazdach,
* likwidacja hałd emitujących gazy i pyły,
* zakładanie pasów zieleni,
* wykorzystywanie alternatywnych źródeł energii.
* zabezpieczenie wód przed dostawaniem się do nich nawozów,
* stosowanie zamkniętych obiegów wodnych w produkcji przemysłowej,
* oczyszczanie ścieków: mechaniczne – usuwanie ciał stałych, chemiczne – odkażanie, wytrącanie, neutralizacja, biologiczne – wykorzystanie mikroorganizmów, np. bakterii.
* ograniczenie emisji pyłów i gazów,
* racjonalne stosowanie nawozów i środków ochrony roślin,
* biologiczne sposoby walki ze szkodnikami,
* rekultywacja,
* właściwe składowanie odpadów,
* zakładanie pasów zieleni.
2009-11-30T20:29:50+01:00
-zakladac siatki ochronne na rury wydechowe
-mniejsze palenie lasow
-nie scinac lasow
-nie zabijac zwierzat dla zabawy
-nie palic lasow dla zabawy
-nie wyrzucac odpadow na ziemie
-nie halasowac w parkach
-nie wyrzucac baterii na ziemie