Odpowiedzi

2009-11-30T20:42:48+01:00
Okolicznikowe przyzwolenia:
1.Dostał piątkę, mimo że popełnił błędy.
2.Poszedł, pomimo że padał deszcz.
3.Upił się wbrew zakazowi.
4.Kasia kąpała się w jeziorze, chociaż była noc.
5.Pomimo że nie lubię wycieczek, ta mnie szczególnie zainteresowała.
6.Szliśmy aż dwie godziny, choć były sprzyjające warunki.
7.Choćby nam było przegrać tę walkę, musimy zaryzykować.
8.Zjadłem ciastko, mimo że nie mogę tego robić.
9.Jakkolwiek nie zrobił, wymierz mu ostrą karę.
10.Bała się ojca, choć był łagodny.

Okolicznikowe stopnia:
1.Im bardziej się śpieszę, tym bardziej nikt mi nie chce ustępować z drogi.
2.Im bliżej go poznaję, tym bardziej go lubię.
3.Im dłużej patrzył, tym większy ogarniał go strach.
4.Im większy człowiek, tym głębsza jego miłość.
5.Im był bliżej, tym bardziej zwalniał kroku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:49:47+01:00
Mimo złej pogody, mecz się odbył.
Choć babcia nalegała, ja nie dałam się skusić.
Poszedłem do teatru, mimo bólu brzucha.
Skaleczyłam się nożem, choć mama mnie ostrzegała.
Mimo tłoku, przedostał się do wyjścia.
Choć się bardzo bałam, wypłynęłam na głęboką wodę.
Zaliczyłam test, mimo spóźnienia.
Mimo dużych korków, nie spóźnił się.
Choć brałem leki, choroba nie ustąpiła.
Mimo lenistwa, odrobiła pracę domową.

Brzuch mnie bolał tak bardzo, że nie mogłam się podnieść.
Ulica była tak zatłoczona, że ludzie przemieszczali się ulicą.
Tomek mylił się o tyle, iż ze zdziwienia zemdlał.
Mama kupiła bluzkę, która była o trzy rozmiary za duża.
Tak bardzo chciałam tej dyskoteki, że zorganizowałam strajk.