Odpowiedzi

2009-11-30T20:30:15+01:00
Transformatory służą do przetwarzania prądu o wyższym napieciu na taki o niższym bądź odwrotnie :D

pozdrawiam :)
39 2 39
2009-11-30T20:32:03+01:00
Transformatory wykorzystuje sie do tego aby prond przeplywal i zmieniac jego napiecie.
sluzy to tego aby prond nie trafial w ziemie tylko do kabli.
54 1 54
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:34:45+01:00
-technice oświetleniowej jako źródło zasilania żarówek halogenowych
- umożliwia transformowanie dużych mocy dochodzących do 3500W.
- separacji od sieci elektrycznej.
-Transformatory separacyjne
-zwiększenie niezawodności zasilania sieciowego
-salach intensywnego nadzoru
- urządzeń medycznych podtrzymujących pacjenta przy życiu
-urządzeń na salach operacyjnych
58 4 58