Odpowiedzi

2009-11-30T20:35:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:41:26+01:00
Węgiel brunatny wydobujemy poprzez metode odkrywkową
2009-11-30T20:44:33+01:00
Wegiel brunatny wydobywa sie w;
- W Niemczech: w Zagłębiu Dolnoreńskim, Łużyckim i Saskim
-W Hiszpanii
-W USA: w Willinston
-W Rosji: w Zagłębiu podmoskiewskim, tajmyrskim, leńskim, podczelabińskim, końsko aczyńskim
-W Polsce w Zagłębiu Bełchatowskim
-W Czechach w Zagłębiu mosteckim i sokołowskim.