Siema mam zadania do rozwiązania z książki ,,LONGMAN EGZAMIN GIMNAZJALNY z języka angielskiego podręcznik i repetytorium z testami Rood Fricker / Jerzy Gaszewski Tomasz Siuta / Marta Umińska / Konsultacja : Barbara -Czarnecka-CIcha / Anna Badetko

PEARSON LONGMAN

zadania ze strony 55 słuchanie zad 2 , 3 , 4

2

Odpowiedzi

2009-11-30T20:38:30+01:00
XD akurat mam ta ksiazke na prywatnym angielskim ^^

str 55

zad 2
true (T)
false(F)
false(F)

zad 3
true(T)
true(T)
true(T)
false(F)

zad 4
pierwsze,czwarte,siódme i ósme

chce najlepszą!!!!!!!!! ;]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:43:19+01:00
2
1 Max 2 Mum 3 Max
1T 2F 3F
3
1T 2T 3T 4F
4
conflict with younger
sister, cleaning the bedroom, asking about
personal matters, rude replies, spoiling
plans

Dodatkowo strona 54

Czytanie 2

1
F B A D C E
The groom is late.
3
answer B
4
1 how are you 2 do you remember 3 can
you believe 4 you can imagine 5 luckily 6
later 7 I must finish 8 back soon
1 5 1