Odpowiedzi

2009-11-30T20:45:35+01:00
Mają nam pomagac w zyciu codziennym, sprawiaja ze jestesmy dobrzy i zyjemy zgodnie z wola Boga, dzieki nim jestesmy tez mądrzy.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:45:41+01:00
Duch Święty ma nas umocnić w naszej wierze i sprawić, że nie będziemy się jej wstydzić, ale mężnie bronić swego wyznania.
2009-11-30T20:49:28+01:00
Madrosc-abys odroznial dobro od zla
rozum- abys pojal boze tajemnice
rada - abys umiejetnie sb kierowal i pokornie sluchal
mestwo- abys umal sie bronic przed zlem
umiejetnosc - abys zyl uczciwie
poboznosc- abys wiernie sluzyl bogu
bojazn boza- abys boga traktowal po synowsku