Połączcie w pary a następnie napisze które wyrazy pisze się razem a które oddzielnie.


1. arm a) place
2. CD b) board
3. cup c) washer
4. dish d) set
5. fire e) paper
6. TV f) case
7. wash g) chair
8. washing h) player
9. wall i) basin
10. book j) machine

3

Odpowiedzi

2009-11-30T20:49:13+01:00
1. Armchair
2. CD Case
3. Cupboard
4. Dishwasher
5. Fireplace
6. TV set
7. Washbasin
8. Washing Machine
9. Wallpaper
10. Book place
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:52:54+01:00
1-g
2-h
3-b
4-c
5-a
6-d
7-i
8-j
9-e
10-f
RAZEM:
armchair,cupboard,dishwaswher,fireplace,bookcase
2009-11-30T21:00:40+01:00
1. Armchair
2. CD Case
3. Cupboard
4. Dishwasher
5. Fireplace
6. TV set
7. Washbasin
8. Washing Machine
9. Wallpaper
10. Book place