Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:55:07+01:00
A) 3,456 + 5,432 =8,888≈8,89
8,89- 8,888=0,002
b) 4,56 × 7,89=35,9784≈35,98
35,98-35,9784=0,0016
c) 3,25 : 2,08=1,5625≈1,56
1,5625- 1,56=0,0025
2009-11-30T20:56:04+01:00
A]3,456+5,432=8,888≈8,89,,,bład bezwzględny to róznicą miedzy przybliżeniem a dokładną wartością:8,89-8,888=0,002×100=0,2%,,,,b]4,56×7,89=35,9784≈35,98,błąb bezwzgledny=35,98-35,9784=0,0016×100%0,16%,,,,,,,,,,,,,,,, c]3,25:2,08=1,5625≈1,56,,błąd=1,5625-1,56=0,0025×100%0,25%----