Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:50:15+01:00
Kościół istnieje po to by stworzyć wspólnotę która razem z księżmi będzie wzmacniała naszą wiarę.Istnieje po to by się w nim modlić i być blisko Boga.
By uczyć nas co robimy dobrze i źle, uczyć nas dobroci i dobrego dążenia przez życie.
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:51:34+01:00
1. Po to, aby ludnośc miała gdzie wyznawać swą wiarę.
2. Po to, aby nauczyc sie od innych, tego dobrego co czynili za czasów Jezusa.
3. Mieć własna satysfakcje z tego, że jest sie chcrześcjaninem i można wyznawac wiarę.
1 5 1