Odpowiedzi

2009-11-30T20:52:04+01:00
X-liczba jasia
x/37=y
y+8=37
i jeszcze wiemy że
reszta jest o 12 mniejsza od ilorazu
obliczam iloraz
y=29
29-12=17-reszta
29*37+12=1090
sprawdzenie
1090/37=29, reszta 17
1090-37*29=17

11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:52:20+01:00
X-liczba jasia
x/37=y
y+8=37
i jeszcze wiemy że
reszta jest o 12 mniejsza od ilorazu
obliczam iloraz
y=29
29-12=17-reszta
29*37+12=1090
sprawdzenie
1090/37=29, reszta 17
1090-37*29=17
16 1 16