Odpowiedzi

2009-11-30T20:54:29+01:00
Jest tylko jeden sposób 1 kąt ma 74 stopni drugi ma 74stopni czyli trzeci ma 12 stopni
2 1 2
2009-11-30T20:55:29+01:00
74 stopnie + 74 stopnie = 148 stopnie
180 stopni - 148 stopni = 32 stopnie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:56:54+01:00
180- miara całego trójkąta

74 + 74 = 148 (stopni)
180 - 148 = 32
ODP. Miary pozostałych kątów to 74 i 32


180 - 74 = 106
106÷ 2 = 53
ODP. pozostałe miary kątów to 53 i 53
66 4 66