Odpowiedzi

2009-11-30T21:03:08+01:00
Włochy są bardzo piękne.
Najpiękniejsza jest Wenecja.
Jest to miasto na wyspach.
Budynki są bardzo piękne.
Największą atrakcją jest pływanie po kanałach.
Muszę wrócić do tego pięknego miasta.
1 4 1
2009-11-30T21:03:17+01:00
Włochy to piękny kraj. Jest tam ładna pogoda, morze, różne ciekawe miejsca. Miasto, które najbardziej mi się podobało to była Wenecja. Jest to piękna okolica.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:13:46+01:00
-Włochy
Bardzo podaobają mi się Włochy, ponieważ można dużo zwiedzić i jest dużo atrakcji. Stolicą Włoch jest Rzym,w którym można zwiedzić; Bazylijke św.Piotra, Koloseum, Panteon oraz wiele innych ciekawych miejsc. We Włoszech najwiekszą atrakcją są wyścigi Formuły1. Dodatkowo w Rzymie znajduje sie Stadion Olimpijski.

Tu masz o Włoszech a tego drygiego polecenia to nie rozumnie napisz mi wiadomośc to ci napisze;)



1 5 1