Odpowiedzi

2009-11-30T21:05:36+01:00
Nibylandia . Przepiękne miasto położone na wielkiej , zielonej wyspie . Wokół jest pełno drzew , słońce odbija się w morskich falach , a nad tym wszystkim latają kolorowe papugi .
To nie jest wielkie miasto , raczej miasteczko . Nie ma tu wielkich fabryk i zanieczyszczonego powietrza . Nibylandia to spełnienie marzeń . Cieszę się , że mogę tu mieszkać .
2009-11-30T21:08:30+01:00
My city from my dream is very, very cool. House are sweet and delicious and you can eat them! People have a lot of money and be rich. Lessons in school are short and happy. We sing, dance and talk about very interesting things. We going to cinema everyday and eat ice cream.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:11:37+01:00
W moim wymyślonym miescie jest cudownie. Jest to raj. Pachnie kwiatami. Jest tu dużo dobra i życzliwosci. Nie ma zła. Zło jest niedostępne, niosiągalne. Są tu tylko kolory żywe i ciepłe. Ludzie są życzliwe, pomagają sobie nawzajem.
1 5 1