Odpowiedzi

2009-11-30T21:07:25+01:00
Uwaga! Zaginął pies!
Dnia xxxx o godzinie xxxx na osiedluxxxxx zaginął pies rasy owczarek niemiecki, wiek 1 rok. Miał na sobie czerwoną obroże. Jesli ktos go widzial prosimy o kontakt pod nr telefonu xxxxxxxx. Dla znalazcy nagroda.
Ztęsknieni właściciele
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:09:19+01:00
24.08.09r. na ulicy Fiołkowej w Krakowie zaginął mi mały,biały jamnik. Za uchem ma brązową plamkę.Na szyi ma niebieską obrożę. Reaguje na imię Saba.Osobę która znajdzie mojego psa proszę o kontakt pod numerem telefonu 512345765.
Przzewidywana jest nagroda pieniężna w wysokości 100zł.
29 3 29
Wiele błędów ortograficznych i bardzo nie estetycznie to wygląda.