1.Nizina w południowej części Stanów Zjednoczonych.
2.Jeden z Najbardziej znanych wodospadów świata, znajdujący się na pograniczu Stanów Zjednoczonych i Kanady.
3.Święta, która imieniem nazwano jeden z najaktywniejszych wulkanów w Stanach Zjednoczonych.
4.Półwysep stanowiący 49 stan USA.
5.Pasmo górskie w zachodniej części Kordylierów.
6.Rzeka rozcinająca Wielki Kanion.


Proszę o szybka odpowiedz ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:17:09+01:00
Nie wiem czy dobrze:P

Nizina Zatokowa
Niagara
Swięta Helena
Alaska
Góry Nadbrzeżne
Kolorado
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T21:18:22+01:00
1 Nizina Zatokowa
2Niagara
3Swięta Helena
4Alaska
5Góry Nadbrzeżne
6Kolorado
9 1 9