Szukam możliwie jak najwięcej typów wypracowań, jakie może dać pani nauczycielka z tragedii "Król Edyp".Niewiem czego mogę się spodziewać na jutrzejszym sprawdzianie, nie chodzi mi o rozwiazania tylko o to, jaki pani może dać temat to opracowania :)

2

Odpowiedzi

2009-11-30T21:17:06+01:00
Moze ona dać wiel ich ale takze historia rodu Edypa cos takiego mozesz sie spodziewać:-)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:18:00+01:00
Król Edyp.. :D hmm

1.Napewno musisz znać całą treść
2. Czy Edyp jest bohaterem Tragicznym..?- ja takie miałem
3. Co skłoniło Edypa do opuszczenia rodzinnego miasta..?
4. A! I naucz się kto jak miał na imię i kim był.
Tylko te pamiętam..;/