Odpowiedzi

2009-11-30T21:15:46+01:00
Ponieważ w stanie stałym są mniejsze odległości między cząsteczkami, a w stanie ciekłym są one większe
1 1 1
2009-11-30T21:16:55+01:00
Poniewarz karzdy materiał tak ma...gdy coś ma stan stały cząstki są bardziej ubite przez co ma to mniejszą obj
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:17:22+01:00
Ponieważ stan ciekły powstaje na wskutek podgrzewania ciała. cząstki dostają więcej Energi i trochę się powiększają przez co w stanie ciekłym żelazo ma większą objętość niż w stanie stałym. w stanie stałym cząstki są blisko siebie, a w cieczy są dalej przez co również zwiększa się objętość.

Pozdrawiam :P
1 5 1