Odpowiedzi

2009-11-30T21:19:06+01:00
Tlen daje życie na ziemi jest nie tylko gazem ale i czynnikiem istnienia wszystkich stworzeń.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:19:24+01:00
Jest niezbędny do zycia dla organizmów tlenowych, umożliwia komórkom pełnienie funkcji życiowych, ; ponadto w reakcjach chemicznych umożliwia utlenianie.
2009-11-30T21:19:37+01:00
Najważniejszą rolą tlenu jest możliwość oddychania nim przez ludzi, zwierzęta i rośliny.