Odpowiedzi

2009-11-30T21:26:06+01:00
Sądzę iż współczesny świat porzebuje "Siłaczek" gdyż właśniee one mają dobre serce i pomagają ludziom bezinteresownie np. tak jak Anna Dymna pomaga ludziom potrzebującym .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:28:03+01:00
Uważam że dzisiejszy świat potrzebuje kobiet silnych psychicznie. Przykładem tego mogą być porzucone kobiety z dziećmi które wychowują je samotnie. jest to duze obciazenie poniewaz musza zajmowac sie domem, dziecmi i pogodzić jeszcze z tym pracę jesli mają. duzo kobiet nie wytrzymuje tego i popelnia samobójstwo.


jak to przerobisz to moze cos z tego byc .
:)
1 5 1