Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T21:23:13+01:00
1 wafelek przed promocją ; 2,10/12=0,175gr
1 wafelek w promocji ; 2,10/15=0,14gr
o ile procent jest tańszy wafelek? 0,14/0,175*100%=80%
100%-80%=20%
odp: wafelek jest tańszy o 20%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:25:35+01:00
12 wafelkow = 2,10zl
czyli kazdy wafelek po 17,5 gr

15 wafelkow = 2,10zl
kazdy po 14 gr

17,5gr = 100%
14gr = x

17,5x = 1400
x = 80%

100%-80% = 20%

kazdy wafel jest o 20% tanszy
2009-11-30T21:25:51+01:00
2,10 / 12 = 0,175gr
2,10 / 15 = 0,14gr

0,14/0,175 * 100%=80%
100 - 80 = 20%

odp. o 20%