Odpowiedzi

2009-11-30T21:29:41+01:00
Nida
czarna nida
czarna
mierzawa
opatówka
wschodnia
kamienna
pilica
dłubina
1 5 1
2009-11-30T22:18:46+01:00
Głównymi rzekami na wyżynie małopolskiej jest:
-Wisła
-Odra
-Dunaj
-Warta
szczerze powiedziawszy to nie wiem czy dobrze..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T22:43:47+01:00
Rzeki przepływające przez wyzyne małopolską to m.in.Wisła,Warta,Soła,Skawa,Raba,Dunajec,Wisłok,Wisłoka,San,Wieprz,Przemsza,Nida,Kamienna,Radomka oraz Pilica.Czyli możesz wpisac Wisłe,Warte,Dunajec i te bardziej Ci znane np.z tych co wypieniłam wyżej.;)
Pozdro.